Onsdag 9/12 Hemska värld

Usch, denna natten har vart en riktig plåga. Har inte sovit bra alls. Daniel åkte för snart en timme sen och jag var tvungen att hålla tillbaka tårarna, ville inte låta han se mig gråta. Vet inte varför men ja kan inte gråta framför honom. Har väl hänt vid andra tillfällen, men då har de ju vart så att han ska åka bort.
Men jag brukar inte bli sånhär när han ska åka bort.. Kan det har med alla graviditetshormoner att göra?
Det måste de vara. Är hyper känlsig.

Finns inte så mycket att att skriva om. Har inte mycket på hjärtat. Men ska göra ett inlägg om att jag går in i ny vecka idag med. Så får väl göra det nästan med en gång nu när jag skrivt klart detta.
Jag och Nikita får klara oss själva till fredag morgon.. SUUUUCK!!

Igår så låg vi i sängen och prata innan vi skulle sova så kom Nikita och ville säga godnatt så säger Daniel till henne;
-Nu tar du hand om mamma när jag är bort. Och va snäll mot henne och lyssna och hitta inte på några hyss. Och spy inte för mamma kan inte torka upp det. Och så titta han på mig och flina.

Det var nämligen så att i förrgår hade Nikita fått tag i en påse med slaktavfall. Så hon spydde så fint igår på mattan så den ska vi slänga ut. Och jag är äckelmagad i vanliga fall, men nu är det bara ännu värre.
Får torka både hennes och mina egna om inte Daniel är hemma när hon spyr. Men hon brukar va så snäll och hysta upp när han e hemma eller precis kommit hem.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0