Onsdag 2/12 Köpt Daniels julklapp

Redan onsdag??
Oj va denna vecka gått fort ändå.

Igår gjorde jag nått jag kommer få äta upp;) Jag köpte Daniels julklapp eller en av hans klappar.
Kan givetvis inte lägga upp bild eller skriva vad det är för han läser allt här när han tror att jag inte ser. Eller vet.
Men han har ju sagt att han inte vill ha några klappar men jag är sån, jag vill ändå att han ska ha något.
Han kommer säkert bli lite små grinig ioch med att han sagt att han inte vill ha de men de struntar jag i.
Han kommer nog bli glad för den ändå. Hoppas han uppskattar den ialla fall:P

Idag ska jag fortsätta tvätta och se hur många tvättar som kommer bli tvättade. ska mest ta de lugnt idag och bar njuta. Kanske gå ut och gå en stund. Det är ju trots allt inte blött och lerigt ute längre. Det är svinkallt och helt hårt i marken. Så ska väl försöka gå en runda. Får så hur långt min foglossning tillåter mig att gå. Sist kunde ja gå i 15 min. Men jag var envis och fortsatte gå i ca 1½ timme. (de tog så lång tid för att jag fick gå så himla sakta) Men om de blir så denna gånge, ska jag vända och gå hem med en gång. Tänker inte lida igen så som jag gjorde den gången. Uschaaa..


Nej nu ska jag stiga ur sängen släppa ut djuret och tvätta;)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0