Måndag 7/12 Karl min kan va klantig han;)

Måndag igen.
Och idag har jag älsklingen hemma. Han var ju på fest i lördags och klantig som han är(men underbar) så har han gjort något med foten. Han minns ju såklart inte vad men han har problem med att gå.
Så igår agera jag slav åt han. Ville han ha nått hämtade jag det. Men han ska inte tro att det är nått som håller i sig. Han fick frukost på sängen igår, OCH idag. Bortskämd;)

Vi låg mest i sängen igår och bara myste. Fick passa på när han inte skulle upp och fara och flyga hela tiden. Han låg ju näst intill platt hela dagen.
Men sedan vid 17 tiden kom Björn och Anton på besök så då fick han ta sig upp. Så vi satt i köket drack kaffe och bara prata mest. Sen fråga jag Anton vad han ville ha i Julklapp, så han rabla upp;
*En röd traktor
*En gul tröska
*Boog och Elliot 2
Sen va de nog något mer men minns inte..

Sen började jag med maten när dom hade åkt. Så de va bara att äta och lägga sig i sängen igen för Daniels del. Men jag ville inte sitta ensam i vardags rummet så jag gick med in i sovrummet och tittade TV.
Så går dagen var ganska så lugn ialla fall. Inte mycket som hände.

Dagen har vart rätt slapp den med. Ska snart ställa mig och diska hade jag tänkt.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0