Måndag 28/12 God fortsättning

Hejsan alla glada..
Glad fortsättning och hoppas ni alla har haft en underbart trevlig och kul jul. Det har jag ialla fall, eller till hälften. Hade väldigt ont på julafton och saknade Daniel så jag va mest för mig själv och så. Men det gick an.
Men fick ialla fall de julklappar jag önskat mig;
*en brödrost av mamma
*scraapbooking kit av pillan m. familj
*en toast av farmor och farfar
*en elvisp av Daniels familj
Och jag tackar så extremt mycket för klapparna. Fick även saker som jag inte önskat mig som jag ändå blev väldigt glad över;
*en plastboll med lampor i av mamma
*ett EGET lila verktygsett av mamma
*ett presentkort på Gekås ullared av Daniels familj
*2 gråa ljus med gråa servetter med fina blommor på av Daniels farmor
*en kalender av Daniel, som jag själv vart med ovh beställt, men den va från han

Bilder påklapparna kommer samt lite bilder från Julafton.

Juldagen följde jag med Pillan, micael, cicci, anders, emmilie, mamma, björn, och älsklingen ut på krogen. Jag satt ju där vid bordet och passade väskor och drinkar. Inte jätte kul men jag kom ut bland folk ialla fall. Vi var väl hemma hos björn där vi skulle sova vid kvart över 2, men gick inte och la oss förren ca 3. Sen låg jag och Daniel och prata om allt mellan himel och jord. Så flög tiden vist i väg och klockan blev halv 7. Ojdå, sa jag bara till Daniel. Vi måste nog sova nu. Han vaknade vid halv 11 och jag vaknade strax därefter utav att han titta på mig. Sen somnade jag om och vaknade klockan 3.. Ojdå, där va hela dagen borta.. Men inte led jag för de. Hehe

Annandagen sov jag bort i stortsätt som sagt. Men vi åkte hem runt halv 7 och bara va. Och slappade och det kändes skönt att vara hemma igen. Fattar inte att det kan vara så skönt att få komma hem..?!?

Gårdagen(söndag) bestod av att vi fick fint besök av Daniels chef Nisse. Och kvällen bjöd på pizza och Bio med Magnus och Carro. Vi såg Göta Kanal 3. Den var faktiskt bra. Trots att alla film kritiker säger att dom led under filmvisningen. Början var väl lite seg, med det vände allt.. 
 
Som sagt så kommer det upp bilder på Klapparna och bilder från julafton lite senare. Orkar inte gå och hämta kameran just nu:P

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0