Lördag 5/12 Rund....

Godmorgon, eller ska jag säga god förmiddag??
Idag på morgonen väckte Niktia mig vid 9.00 för att hon ville ut och kissa. Det var bara att smyga ur sängen så inte Daniel vakna, och ta med sig kläderna ut ur sovrummet för att inte stå där och jämra sig över att det gör så förbannat ont att ta på sig pga foglossningarna..

Så jag gick ut i köket och hämtade kannan och gick ner till hallen och släppte lös vilddjuret som jag råkar vara lycklig ägare till. Sen tog jag på mig jackan och gick och hämtade mjölk. Vilken tur att den inte skulle drickas med en gång tänkte jag när jag titta på tanken hur varm den var. Mjölken var 27.6 grader varm. Så de va tur att den skulle in i kylen och jag skulle krypa ner under mitt varma täcke igen. Så medans jag hämta mjölk gjorde Nikita sina behov och sen sprang hon raka vägen in till Daniel och hoppade på honom. Stackarna hade förväntat sig sovmorgon, men inte detta hus. Nej, har man en överglad hund som heter Nikita så får man inte den där sköna sovmorgonen.. :)

Sen så när vi gick upp för att gå och äta frukost så gick jag förbi spegeln vi har i hallen och var tvungen att gå till baka. Trodde inte mina ögon.. drog åt t-shirten jag hade på mig och bara utbrister;
-Älskling, kolla jag har ju blivit sådär rund nu..
Han bara titta på mig och sa;
-Älskling, de har du alltid vart...
Titta surt på han och sa;
-Men.. Inte så här gravid rund..!!

Så var bara tvungen att ta kort:P hehe.. 




vecka18(17+3)

Men nu ska jag klä på mig så Daniels inte får sig ett anfall här för att jag inte är klar:P
Vi ska en snabbis in till Varberg.. 

// Kim 


Kommentarer
Therese

vad spännande :) vet att det är gammalt inlägg men ändå :P Jag vart gravid i augusti men fick MA i vecka 9, upptäckte det i vecka 15 och fick göra abort. Nu är jag gravid igen, vecka 11+2, och jag bara längtar tills jag får min gravidmage :D Min mage är rätt stor redan nu, men jag tror inte att det är din riktiga mage. Det är kul att läsa igenom din gravidkategori, kanske jag får veta vad jag väntar mig :D Ha det bra/ Therese

2010-04-13 @ 18:42:40
URL: http://theresejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0