Lördag 19/12 Tråkig lördag

Lördag igen. Gör veckorna inget annat än går?
Idag ska Daniel på fest (ovanligt, eller inte) men men, som jag har sagt förr han får passa på nu. För sen blir det inte mycket av det där festandet. Hoppas jag!!

Björn ska ju med till tomtefesten i Stuv så jag ska ha Anton och Tilda här, kul för Nikita då får hon någon att leka med också. Hon saknar nog en kompis ibland, men vi kan inte ha en till hund nu. Det harde inte vart så bra. Dels för att det hade inte vart still här för fem sekunder, inte ens på natten. Sen för att jag ska orka ta hand om 2 valpiga hundar pluss en nyfödd liten bebis. Det hade nog inte funkat.
Så vi har sagt att när hon är gammal nog att inte orka leka och stöka så blir det en till hund, Daniel har sagt att han vill då ha en Sankt Bernad (eller hur de nu stavas).

Jag ska väl börja med maten snart. Känns som att de va en evighetsen som Björn skulle kommit. Han sa 3 till Daniel. Men men, bara att vänta. Och inte mycket tid kommer jag få med Daniel heller:( Idag gick han upp vid 7 för att åka till fridèn och syssla och fodra grisarna. Sen kom han hem vid 1 halv 2 sen åkte han vid halv 3 igen. Så han kommer i princip hem, duschar, äter och åker igen. Men jag har börjat bli van.Så ska han upp vid 6 imon igen för att syssla, och jag undrar hur han kommer klara de. För han ska syssla och fodra vid 7 ca.. Ja han löser väl det på något sätt. Hans problem, inte mitt..

Nej nu ska jag gå och kolla om köttfärsen har tinat. Och rota fram pastan.:)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0