Lite klagomål måste de väl få va???

Jag måste bara få klaga lite. Lite grann ialla fall.
Idag har jag så förbannat ont att jag nästan önskar att man kunde byta bort det.
Fast det onda vill jag gärna byta bort till VILKET pris som helst. Men inte graviditeten.. Bara foglossningen.
Fast jag vet även att det är något som här till. Men vrf ska det göra så ont för?? Idag kommer jag inte ens upp ur sängen eller soffan själv. Hmm.. Och Daniel är inte hemma förren 03.00 i natt.. Ska jag sitta här eller ska jag förvana cicci om att om hon hör någon skrika så är det bara lilla jag som ska ta mig upp ur soffan eller sängen.. Hmm. Japp det är så det får bli.. Hon kommer uppp här sen och håller mig sällskap.. Och jag henne då så klart..
Kommer jag inte upp ur soffan så får ja be om en hjälpande hand..;)

Är det bara jag som springer på toa hela tiden?? Och ändå är jag bara i vecka19(18+1).. Det kan vara allt mellan 20 min till 2 timmar mellan omgångarna jag måste gå på toa. Och det blir värre ju större bebisen blir..
Ska bli såå skönt när den väl ligger i vår famn... Och jag har min mage/kropp för mig själv.. :P I åtminstonne 3 år efter de..

Ne nu ska jag klaga färdigt och titta på dokumentären på 3:an..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0