Fredag 4/11 Beckis 18 och sanningen ska fram tillslut!!

4 December och 20 dagar kvart till Julafton. Och bara 19 kvar tills jag gått 20 veckor..:)

Idag fyller även min lillasyster Rebecka år.. Så hon ska få ett kort upplagt här och en massa grattis..


Nu är du äntligen 18år.. Det har du ju längtat till.. :) MASSA GRATTISKRAMAR..

Idag ska jag mest ta det lugnt. Ska försöka att städa lite eller inte städa men plocka undan. Ska försöka få Daniel att sätta upp ljusslingan som ska sitta ute med. För jag fattar inte hur den ska sitta det har han planerat, då kan han sätta upp den med. :) Va snäll jag är.

Igår kväll var jag lite grining på han. Tyckte han var jätte dum. (Och nu blir ja mkt lättare grinig för småsaker än innan) När vi skulle lägga oss skulle ju självklart hunden knö sig in i mellan oss, vilket han som vanligt tyckte va helt okej. Så sa han;
-Men hon måste väl emd få säga "Godnatt"..
-Jo visst sa jag, men hon behöver inte knö sig imellan oss. För det är INTE okej.

Sen efter ca 2 min ligger hon fortfarande där och de båda 2 har SOMNAT!!!
"Hon måste väl med få säga Godnatt??"
Men hallååå din idiot?? Du kunde ju för f*n inte ens säga GODNATT TILL MIG!!!

Vet att jag överdrev men jag blev så arg på han. För det är inte första gången som HUNDEN kommer före mig. Det gör hon alltid. SUCK!!

Jaja, jag ska inte älta det. Har annat som måste tas tag i. Finns saker som bara ligger och väntar på att få komma fram, så just nu sitter jag och skriver ett brev där jag skriver ner allt som jag har på tungan. Det är sånt som måååste komma fram innan bebis är här. För jag vill inte ha de där sakerna som ligger och biter mig i ryggraden sen när bebis är här. Vare sig det blir bättre eller till de sämre när det som står i brevet kommit fram det spelar ingen roll du vet jag hur jag ska göra ialla fall.. För som Daniel sa.. ; -Du ska inte behöva gå och må dåligt över saker som hände då.. Det är bättre om det får komma fram och det blir ett slut. För du kan inte gå och va arg på "HAN" hela ditt liv. Låt sanningen få komma fram..
Så det ska jag låta de göra nu med. LÅTA SANNINGEN KOMMA FRAM!!

// Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0