Fredag 11/12 varför känner jag mig som en flodhäst???

Fredag kväll och denna dagen har vart en gnäll och sura dag. Vet inte varför men vart jätte grinig.. Kan nog bero på att jag har haft så ont. Kom knappt ur sängen i morse.. Kände mig som en flodhäst som satt fast i lera.

Men nu har jag pratat med Icca, och jag ska få låna hennes bälte.. *Tack Icca du är en ängel*
Så hoppas att det ska hjälpa mig lite så jag kan göra allt det där jag inte klarar för att det gör ont. Typ gå i trappan:P.. Nej skämt och sido.. Hoppas bara att de ska bli lite bättre. För nu har jag ont till förbannelse..
*Förstår dig nu Magda.. Kan knappt komma ut sängen själv heller;)*

Måste få be om ursäkt till alla som jag snäst åt och vart grinig på idag. Men det har inte vart min mening, bara att man blir inte på bättre humör för att man är begränsad för att kroppen inte sammarbetar.

Vet inte alls vad jag ska skriva idag. Har inte hänt så mkt. Vi var borta hos anders och år förut det var det ända som hände idag.. Och Daniel har inte vart inne typ alls idag. Han vakna, gick ner till Andreas, åkte till Elgiganten sen träffa ja han ca 20 min, sen åkte han till sågen och hämta spån.. Sen nu är han i ladugården skulle jag tro..
Suck.. Ville ju träffa han lite dag när han inte vart hemma.. Men men.. Han är som han är, och jag kan och vill inte ändra på han..

Och idag upptäckte jag att jag snart inte kan ha min förlovningsring längre.. Men har ångest över att inte ha på mig den.. Men är ju rädd om den så måste nog ta av den så småning om:(
Känner mig naken utan den. Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..

// Kim


Kommentarer
Icca

Ja kikar in :) kolla in mitt video klipp på Miio sen han e ur sööt, om ja nu får ordning på det :) Kram kram

2009-12-12 @ 09:49:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0