Onsdag 23/12 Vagn och magblider

Idag har vi inte gjort så mycket. Mest flugit runt känns det som, men vi har gjort det tillsammans. Så då är jag nöjd;). Daniel var väl hemma runt halv 12 och då eldade han så han kunde duscha innan vi skulle iväg och titta på barnvagnen. Så på vägen till Sanna som sålde vagnen fick vi hämta ut pengar, men atomaten krånglade så de tog lite längre tid än vi väntat oss. Men vi kom ialla fall till Sanna och vi hittade trots mitt dåliga lokalsinne och minne när de gäller att minnas en vägbeskrivning. Men vi hittade *grattis till mig*.
Men vi fick titta på vagnen och Daniel provkörde den med. Såg lite gulligt ut:) Men kan bero på att jag är inte van vid att se han med en vagn framför sig. Är mer van vid att se han under en traktor eller i ladugården med koskit upp på byxorna. Men vi Sanna visade hur man vände den och lite annat sen har jag ju själv exprementerat lite här hemma så man vet på ett ungefär hur den funkar.. Man får passa på innan hela magen är för mycket i vägen.
Men här kommer lite bilder på vagen:


Ursäkta de dåliga ljuset men min digg kamera är hos mamsen..

   

Till vagnen fick vi parasol och regn skydd. Nått som jag tyckte va ett extra pluss var att de va hårdlift. Mycket viktigt tycker jag. Jag är så rädd att bebis ska trilla ut en mjuklift:P.

Lovade bilder på magen med, men idag blev dom inte så snygga. Dom togs i all hast innan vi skulle åka och innan ja bytte kläder.. Så fläkarna på tröjan är vatten:

Vecka21(20+0)
   

Bjuder på en jag tog härom kvällen

Vecka 20(19+4)



Så efter att vi lämnat av vagnen hemma så hämtade vi skinkorna och hunden och åkte till slaktarn och saltsprutade dom. Sen åkte vi till Kungsbacka och lämnade Björns skinkor. Så har mesta dels av dagen suttit i bilen. Men de e skönt att inte jag körde;) Haha.. Har vart så trött idag, för Daniel körde ett lass med pellets från halmstad till Falkenberg igår kväll, så jag åkte med då det bara va ett lass. Så vi var hemma runt halv 12 i natt så de va inte mycket sovit natt. Hunden har vart lite dålig så jag har fått ha ett vakande öga och öra på henne.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0