Fredag 18/12 Inget och göra

Fredag och jag har inget och göra.
Hunden sover och tvätta kan ja inte heller. Våran tvättmaskin vill inte fungera, vet inte om devär tätt i nått filter eller så men den får inte undan vattnet. sånde bara rann rakt ut på golvet. SUUUCK.
Varför vill inget fungera som de ska här omkring?

Daniel är på begravning idag. Ledsamt, jag känner inte han som dött jag har träffat han en gång, men jag börja ändå gråta när Daniel sa att han hade gått bort..

Nu på Måndag börjar Daniels semester med, ska bli skönt att ha han hemma:) Men han ska hjälpa Fridèn men sysslorna hos hans grisar nu i helgen fram till onsdag. För han ska upp till Hudiksvall om jag inte minns fel.
Så jag sa att jag kan följa med någon dag, jag kanske inte är till så stor hjälp men sällskapet räknas;)

Vill färga håret med, brunt hade jag tänkt mig nu när de är så trist ute och då känns inte blond som den ultimata färgen. Så jag ska se om jag inte kan komma till affären så jag får köpt hårfärg. Känner mig så trist när jag tittar mig själv i spegel och ser min kassa blonda färg och min hemska utväxt.

Igår övningskörde jag igen, och då körde jag med Bennys bil. Han har manuell låda. Farfar har ju en automat.
Och satan så bekväm den bilen var och köra. Nästan så jag ska fråga va det var för modell(är skitkass på bilar) så jag kan se om de finns en till ett rimligt pris. För det var den goaste bilen jag kört med. Lätt att köra och växla med. Så jag sa de till Daniel igår, och han bara humma som vanligt. Men jag ska övertala honom;) Hehe

// Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0